Volání s ČEZem láká, za měsíc má 13 tisíc lidí

Jiří Hovorka Jiří Hovorka
12. 11. 2013 9:25
Do tří let chce mít ČEZ na svém virtuálním operátorovi stovky tisíc klientů.
Foto: ČEZ

Praha - Za necelý měsíc svého působení na trhu získal virtuální operátor energetické společnosti ČEZ 13 tisíc zákazníků. Firma to uvedla spolu s hospodářskými výsledky za tři čtvrtletí roku 2013, za které vykázala čistý zisk ve výši takřka 32 miliard korun.

Mobil od ČEZu v síti Telefóniky funguje od poloviny říjny a zaměřuje se hlavně na lidi, kteří nevyužijí nabídky neomezeného volání od trojice "hlavních" tuzemských operátorů.

Do tří let chce mít ČEZ na svém virtuálním operátorovi stovky tisíc klientů. "Chceme být rozhodně jedničkou mezi virtuálními operátory v Česku," řekla při uvedení na trh Zuzana Řezníčková, exekutivní ředitelka pro Retail a SME ČEZ Prodej.

Do tří let by také novinka měla být zisková, letošní tržby mají dosáhnout řádově milionů korun.

Na trhu nyní působí zhruba čtyři desítky virtuálních operátorů, kteří zatím získali zhruba 600 tisíc klientů. Nejvíce, zhruba polovinu, získal vůbec první virtuální operátor BLESKmobil. Ten na trh vstoupil už loni na podzim jako přeprodejce levnějších předplacených karet od Telefóniky.

Z energetických firem má svého virtuálního operátora také například Centropol nebo Lama energy.

 

Právě se děje

Další zprávy