Praha- Česká pobočka největšího globálního internetového vyhledávače Google a mediální dům Centrum Holdings oznámily strategické partnerství.
V rámci dohody, jejíž detaily byly oznámeny ve čtvrtek, bude Centrum Holdings od 1. října v Česku autorizovaně nabízet reklamu AdWords. Stává se prvním takovým distributorem reklamních služeb Google AdWords v regionu střední a východní Evropy.
AdWords zahrnuje textové a grafické formáty i videa. Inzerentům umožňuje monitorovat a spravovat online kampaně včetně precizního sledování jejich zásahu.
Centrum Holdings bude nabízet reklamu ve vyhledávání Google, ale také na největším videoportálu YouTube a na vlastních portálech Centrum.cz, Atlas.cz nebo obsahových značkách Aktuálně.cz nebo Žena.cz.
Nabídku těchto služeb pro malé a střední podniky má v Centrum Holdings na starosti nově vzniklá Agentura Najisto. Službu bude společnost nabízet i v dalších zemích, kde skupina působí, tedy na Slovensku a v Chorvatsku.
"Podpora lokálních partnerů je pro nás od začátku klíčová a společně s Centrum Holdings teď spojíme kvalitní lokální zkušenost i obsah s vyspělou technologií. Naše aktivity nám potvrdily, že o e-marketing je ze strany malých a středních firem velký zájem," uvedla k partnerství Taťána le Moigne, ředitelka českého Googlu.
Nabízením AdWords by spolupráce obou společností neměla skončit, Centrum Holdings chce v budoucnu nabídnout i další technologie Googlu, například online mapy.