Automobilce Škoda končí smlouva u hokeje. Jedná, co dál

Radek Pecák Radek Pecák
24. 5. 2010 15:25
Auto Škoda si pochvaluje vítězství českých hokejistů i úspěch Německa
Logo Škoda uprostřed hrací plochy a nové modely v rozích stadionu - to je tradiční obrázek z hokejových šampionátů
Logo Škoda uprostřed hrací plochy a nové modely v rozích stadionu - to je tradiční obrázek z hokejových šampionátů | Foto: Reuters

Mladá Boleslav - Také příští rok bude mladoboleslavská automobilka Škoda hlavním sponzorem hokejového mistrovství světa. Její logo se tak objeví uprostřed ledové plochy na stadionech v Bratislavě i Košicích.

"Smlouvu s mezinárodní hokejovou federací máme podepsánu právě do roku 2011. O tom, zda budeme pokračovat i pak, se teprve bude jednat," sdělil deníku Aktuálně.cz mluvčí Škoda Auto Jaroslav Černý.

Podle Černého je pro Škodovku přínosem, že titul mistrů světa vybojoval český tým. "Určitě to přispěje k dalšímu zvýšení povědomosti o naší značce," sdělil mluvčí. V tomto směru je současně pozitivní, že také německý tým dospěl v play off až do závěrečných bojů.

Škoda bude příští rok na Slovensku prezentována stejným způsobem jako nyní v Německu. "To se specifikuje ve smlouvě s IIHF a je to pro všechny pořadatelské země po dobu trvání smlouvy stejné," sdělil Černý. Mění se jen počet týmů, které nosí logo Škoda na přilbách a na rukávech.

Letos to kromě tradičního českého a slovenského týmu byly i týmy Dánska, Norska a Itálie. "Pokud tým nemá smluvního generálního sponzora, pak můžeme toto reklamní místo zaplnit my. Máme na to jakési předkupní právo," informoval Černý.

Škoda sponzoruje hokejový šampionát již 18 let

To, že byly jiné dva automobily vystavené v rozích stadionu v Kolíně nad Rýnem (Superb combi a Yeti) a jiné v Mannheimu (Fabia RS a Roomster scout), bylo podle Černého kvůli televizním přenosům. Škodovka totiž ještě před začátkem šampionátu předpokládala, že zápasy tohoto hokejového mistrovství uvidí zhruba 650 milionů diváků.

Škoda Auto byla hlavním oficiálním sponzorem hokejového mistrovství světa již poosmnácté. Poprvé to bylo v roce 1993. Zviditelňuje se nejen logy na stadionech, ale také dodává flotilu 40 vozů pro organizátory, má své reklamní stánky před stadiony a motiv hokejového mistrovství využívají při vlastní propagaci i národní importéři značky Škoda.

 

Právě se děje

Další zprávy