Škodovky opět pojedou Tour de France. Sponzorství trvá

Radek Pecák Radek Pecák
2. 4. 2010 10:26
Nejslavnější cyklistický závod světa bude automobilka podporovat přinejmenším do roku 2013

Mladá Boleslav - Desítky vozů Škoda se opět budou objevovat v záběrech televizních společností při nejslavnějším cyklistickém závodu světa - Tour de France. Škoda Auto se totiž dohodla se společností A.S.O., majitelem práv, na pokračování partnerství s Tour de France až do roku 2013.

O podpisu smlouvy dnes informoval mluvčí Škodovky Jaroslav Černý.  Škodovka začala tento podnik podporovat již v roce 2004 a i v nejbližších letech bude hlavním partnerem. Zároveň je Škoda Auto patronem bílého trikotu nejlepšího cyklisty do 25 let.

"Naše angažmá s vrcholným projektem světové cyklistiky je i nadále jedním z pilířů naší sponzoringové strategie. Kromě těchto podniků přitom Škoda auto podporuje i akce určené širokým masám cyklistických nadšenců všech věkových kategorií, jakými jsou například Kolo pro život v České republice, Škoda Velothon Berlin v Německu či Tour de Romandie ve Švýcarsku," uvedl Martin Lauer, vedoucí podnikové komunikace Škoda Auto.

Podnik zůstává věrný současné strategii sponzoringu

Škodovka podporuje nejen závody, ale i jednotlivé cyklistické týmy. V roce 2010 je to osm profesionálních cyklistických týmů - Cofidis, Cervélo Test, Francaise des Jeux, Euskateltel-Euskadi, Milram, Rabobank, Saxo Bank, OmegaPharma-Lotto.

Slavnostní start 97. ročníku Tour de France, tzv. "Grand Départ" se v letošním roce uskuteční v holandském Rotterdamu, kromě Nizozemí a Francie navštíví letos Tour i Belgii. Závodníci odstartují 3. července 2010 a během 20 etap urazí celkem 3 596 km. Cílovou páskou na pařížském Champs-Élysées projedou 25. července 2010.

Škodovka podle Černého svoji sponzoringovou strategii nemění. Kromě cyklistiky zůstává nadále její prioritou i hokej.

 

Právě se děje

Další zprávy