Praha - Na některé zákazníky soukromého vlakového dopravce RegioJet čeká v dalších dnech překvapeni. Stevardi a stevardky je totiž místo uniforem budou obsluhovat v plavkách nebo plážovém oblečení.
Skupina Student Agency, do které RegioJet patří, chce takto upozornit na začátek prodeje zájezdů „first minute", kde obvykle cestovní kanceláře nabízí největší slevy a výhody.
Kromě nalehko oblečeného personálu se bude ve vybraných vlacích podávat i exotické ovoce a cestující si mohou objednat exotický koktejl, masáž krku a ramen a samozřejmě koupit i dovolenou prostřednictvím sesterské společnosti Dovolena.cz.
"Kampaň s názvem ,My už se těšíme! A co vy?' je naším nápadem, jak se zbavit naštvanosti, zimní nenálady a udělat si radost. V této kampani jako první nabídneme přímo v našich vlacích ,pojízdnou cestovní kancelář', kde si cestující budou moci kompletně objednat svou dovolenou," uvedl Radim Jančura, majitel skupiny Student Agency.
Společnost Dovolena.cz je nejnovějším přírůstkem skupiny, vznikla v květnu 2010. Už za loňský rok ale vykáže zisk, uvedla skupina ve zprávě. Zároveň upozornila, že se portál 19 měsíců po svém vzniku dostal na druhou příčku v internetovém prodeji zájezdů.