Peking - Nikoli USA, Německo či jiná z nejrozvinutějších zemí světa, ale Čína dnes představuje největší světový trh pro luxusní sedany třídy S. Čínský trh je pro automobilku, která označuje své vozy logem s trojcípou hvězdou, čím dál důležitější.
Tento vůz se podílí na trhu celé země zhruba čtyřiceti procenty, což znamená, že má daleko vyšší podíl než všechny konkurenční značky a ve svém segmentu trhu představuje auto číslo jedna. Firma to uvedla ve své tiskové zprávě.
Mercedes-Benz hlásí návrat k lepším časům
"V roce 2009 jsme se stali v Číně opět nejrychleji rostoucí prémiovou značkou," uvedl šéf Mercedes-Benz Cars Dieter Zetsche.
Mercedes-Benz se podle něho v druhé polovině loňského roku již vymanil z krize po pádech v prvním pololetí a ve čtvrtém čtvrtletí se stal nejrychleji rostoucí prémiovou značkou na světě. Za celý loňský rok však v porovnání s rokem 2009 prodej poklesl o necelých deset procent na 1 012 300 aut.