Firmy vydají letos na reklamu 18 miliard

ČTK, eko
9. 3. 2006 10:30
Praha - Firmy v letošním roce však na reklamu vydají zřejmě méně než loni. V roce 2005 vzrostly výdaje o 3,7 procenta. Letos by to mělo být pouze o 3,5 procenta.

Vyplývá to z analýzy, kterou dnes zveřejnila mediální agentura ARBOmedia.

Největší částkou na reklamním výdajích se budou opět podílet televize, do kterých by mělo směřovat 47,6 procenta všech výdajů. To představuje částku 8,75 miliardy korun. Druhou největší částku si ukrojí tisk, 34,1 procenta všech výdajů, což znamená 6,28 miliardy korun. Tradičně největší nárůst se očekává u internetu, kam by měly firmy dát za reklamu 537 milionů korun. To znamená nárůst 31 procent ve srovnání s loňským rokem.

 

Právě se děje

Další zprávy