Praha - Zkontrolovat si stav účtu, nebo zadat příkaz k převodu peněz o velikonočním víkendu se nemusí klientům České spořitelny zdařit. Jak zjistil deník Aktuálně.cz, má největší retailová banka v zemi potíže s internetovým bankovnictvím.
"Vyskytly se technické problémy u některých našich externích providerů internetových služeb," potvrdila deníku Aktuálně.cz mluvčí banky Kristýna Havligerová s tím, že odmítla uvést, o které společnosti jde.
"Na help-lince ČS tvrdí, že za to může poskytovatel ADSL linky O2. Na help lince O2 tvrdí, že stránky ČS nefungují i jiným poskytovatelům, ale některým ano. Ale že problém u O2 to není," napsala deníku Aktuálně.cz čtenářka, která na problém upozornila.
"Jde o drobnou závadu, na jejímž odstranění pracujeme," dodala Havligerová s tím, že nejde o plošný problém, ale pouze o lokální výpadky.
Klientům, kteří mají potíže s připojením ke vému účtu, pak mluvčí radí, aby to zkusili později. "Podle dosavadních zkušeností s tímto problémem se ukazuje, že když to zkusí třeba za hodinu, podaří se jim připojit.