Emotivní kampaň zaútočí na řidiče. Za 150 milionů

mch
11. 7. 2008 11:58
Řebíček vybral firmu, která kampaň povede
Ilustrační foto
Ilustrační foto | Foto: HZS Zlínského kraje

Praha - Ministerstvo dopravy zná vítěze soutěže, který má připravit novou, emotivní mediální kampaň, která má odradit řidiče od nebezpečného chování za volantem.

Vítězem se stala agentura Euro RSCG.

"Dnes doběhla odvolací lhůta, do kdy se mohly odmítnuté reklamní agentury proti výsledku výběrového řízení odvolat," řekla Aktuálně.cz Ivana Jelínková z ministerstva dopravy, která má kampaň na starosti. Žádná odvolání ale podle ní nepřišla, a tak mohlo ministerstvo vítěze soutěže zveřejnit.

Čtěte více: Chování řidičů má změnit kampaň, jež zaútočí na city

Resort budou spoty stát zhruba sto padesát milionů korun. "Ministerstvo vyhradilo 150 milionů, ale ta cena je ještě o něco málo nižší," řekla Aktuálně.cz Jelínková.

Autonehoda u Hukvald
Autonehoda u Hukvald | Foto: Aktuálně.cz

Kampaň ukáže příběhy

Celá kampaň má ukázat lidské příběhy, které budou velmi "čerstvé".

Co přesně se ve spotech objeví, odmítlo ministerstvo i agentura zveřejnit. "Mělo by to být něco bez vtipné pointy. Hlavně realistické a emotivní," vysvětluje Jelínková.

Jestli půjde o konkrétní záznamy nehod nebo natočené spoty také nechtěla komentovat. "Je to na agentuře. Ta chce, aby to bylo překvapení," vysvětlovala. Spoty se budou točit přes léto a po prázdninách budou nasazeny do vysílání. Konkrétní termín ministerstvo nezná, ale nebude to prý dřív než v říjnu.

Ministerstvo se nechalo inspirovat obdobnými kampaněmi v anglosaských zemích, kde se například ukazují drastické záběry z tragických dopravních nehod.

 

Právě se děje

Další zprávy